Stowarzyszenia kolorowych glutw

GLUTY WSZYSTKICH KOLORW CZCIE SI

Forum Stowarzyszenia kolorowych glutw Strona Gwna -> Witamy - czyli tu zajrzyj najpierw -> śliczne, gęste włosy i nic więcej
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat 
śliczne, gęste włosy i nic więcej
PostWysany: Nie 5:18, 06 Kwi 2014
Juukla
prawdziwy kandydat na gluta

 
Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 747
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland





wszystkie utory gn'r z plyt appetite for destruction oraz use your illusion I i II
[link widoczny dla zalogowanych]
-.07.2013.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kiedyś i Wy będziecie gotowe na odejście, tylko uwierzcie, szkoda Waszych dzieci. [link widoczny dla zalogowanych] coraz mniej lekkiej czasem smiesznej lektury a wiecej powaznych problemow.
Kurde ale przegięcie Gibonka strzel ich z gumy w oczy Iwona 75 Napisz na mojego maila Napewno się odezwe Lekarz mi wypisał Gravistat 250, ale niestety nie powiedzial ile mam przyjmowac, wiem ze mam rozpocząc w pierwszym dniu okresu. CZEGO WY ŚIĘ BOICIE ! a co do herbalife, to przeżyłam to 5 lat temu. [link widoczny dla zalogowanych]
Tam nawet widziałam, że rehabilitowali niechodzące osoby. Wy wszystkie z tego co pamiętam to super laski-mamuśki jesteście wypluwam i sie tez nie wstydze... Chemia w jedzeniu, chlor z wody, różne toksyny i leki które na codzień wprowadzamy do organizmu skutecznie niszczą naszą pożyteczną florę bakteryjną. I lata do MODEL - MED, bo tam wlasnie jej \geniusz\ przyjmuje (patrz haslo DR BROMA). 12 i 13 b ustawy o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia jest naruszeniem w/w aktu prawnego. Tobie się tylko wydaje, że masz nad tym kontrolę, z tego co piszesz widzę, że jest kiepsko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A teraz już mam dość tego farbowania, bo mimo, że delikatna ta szamponetka i bez amoniaku, to widzę, że mam zniszczone włosy, nie układają się i jak je umyję to prawie wcale się z nich woda nie wyciska, jak by były zaraz po płukaniu suche O_o Myślę, że przez to nie moge się pozbyć koloru, szamponetka przez to co zrobiłam zadziałała jak trwała farba...
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieje, że pod koniec kuracji osiągne wage, którą pragne. Cóż wiadomo, nie od dziś, że praca na detalu to rzeźba w gównie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam wszystkich [link widoczny dla zalogowanych] w dniu spodziewanej @ i wyszedł negatywnie
po jakiś 2 latach tak jej odrosły, że jeden ważył 5 kg !!!! nie mam ani jednego powodu zeby tego nie robic Ciao! Trafilam na Pania ktora zrobila mi pasemka w czerwcu, ale wyszly rude, wiec znowu zafarbowalam wlosy sama na czarno, ale oczywiscie kolor dalej mi sie nie podobal, wiec zaczelam poszukiwania. Tam też zapraszam do rozmowy wszystkich zainterersowanych problemem. [link widoczny dla zalogowanych]
Tatlim przyznała mi rację - toż to szok Ehh chciałabym aby mi to przesszło chociaz w 70% bo jutro wyjazd Co nie znaczy ze zadna inna mi sie nie podoba. później się okazało, że to była pierwsza infekcja cytomegalii, dziecko ma uszkodzenia mózgu, Najpierw (20 minut przed posiłkiem) pijemy świeży sok (roślinne enzymy trawienne w nim zawarte ułatwiają trawienie), potem owoce, surówki i warzywa gotowane lub duszone. polecam zamiast głodówki... Mysle, ze ty bylas rasistka ale dopiero we Wloszech to odkrylas.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niewiele myśląc złapałam go w słoik choć bałam się, że się nie zmieści bo był rozpłaszczony znaczy szeroki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A tak apropo jak myślicie - jaki one mają rozmiar biustu?
[link widoczny dla zalogowanych] lub pisać sms-y pod numer 512198668 pozdrawiam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Maksymilian - 29 maja, 12 października, 27 listopada [link widoczny dla zalogowanych] Z dala od kuchni!!
szczyta nie znam ale moge powiedziec ze w polanicy są swietni lekaze chirurdzy plastyczni miałam juz 2 operacje z czego jedną przeprowadzał łątkowski naprawde jesem zadowolona. - za 6-7 dni przychodzis zpo wyniki z 93 zł żeby zapłacić za badanie A wiedza osób pracujących w ich sklepach firmowych jest legendarna - na Lobby funkcjonuje określenie \ekspedientka z Triumpha\ i komplementem bynajmniej ono nie jest Bardzo NISKIE CENY !!! I bardzo dużo osób mówi , że to jest świetne imie , a mam w d**** czy komuś się podoba to nie jest takie pospolite imie jak agnieszka , kasia , asia bleee . [link widoczny dla zalogowanych]
sie na Poznaj mojego tatę to straszne ale chyba takimi co......................wiecie bejbe, it's just the way .... ostatnio robilam żeliki kolezance, która chciala polączone dwa brokaty na ukos i do tego cyrkonie. zycze ci szczescia i zarobienia duzej kasiorki Jesli tak, to ja tego nie mogę w ogóle robić, bo nigdy mi się nie uda o zawsze tej samej godzienie nje zrobić [beczy] hep--- ja tez tak mialam i mam tez koslawos i skrot 3cm- teraz bede miala ilizarova
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niedoleczona grzybica ma bowiem tendencję do silniejszych i trudniejszych do leczenia nawrotów.
[link widoczny dla zalogowanych]
co moze spalic ta opone? jak pozniej sprawdzilam to kupilam w najdrozszym sklepie i przeplacilam 2 razy tak to jest nei znac sie na dzieciecych rzeczach
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] naturalny powiększacz ust i nie mogłam się oprzeć, żeby go nie zamówić.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A przecież wiele doświadc\onych polożnych to tak naprawdę lampucery z świadomością ukształtowaną (dot. [link widoczny dla zalogowanych] Ja kręciłam różnie, od 45 minut dziennie do 1,5 h.
Amen, Enter. No ale Oni tylko mówią \więcej wywieziesz więcej zarobisz\.Pozdrawiam wszystkich roboli A do normalnego biegania kup sobie Shock Absorber – tu wystarczy rozmiar ok. Nie jest jdnak tak,zebym była zakochana po uszy i jechała tam spędzic czas konkretnie z nim, uwielbiam podróze... Cześć Kochane Kobietki [link widoczny dla zalogowanych]
O boże!!!!!!!!! a ALOES na przetłuszczanie włosów strickte. [link widoczny dla zalogowanych] adzikie mięso zaczęło się pojawiać dopiero jakieś 3 dni temu(jest malutkie ). 220 minus wiek = hcr a jakaś stronka z tymi bucikami ..:> może znasz?.. A nic nie dojadałam........
U mnie w domu czasem pojawiają się właśnie takie duże, czarne, no przerażające.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
zwłaszcza ze za tydzień ide na wesele i te 3 czy 4 kg w d
PostWysany: Nie 5:19, 06 Kwi 2014
Juukla
prawdziwy kandydat na gluta

 
Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 747
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland





Pozdrawiam!
[link widoczny dla zalogowanych]
nie tylko laserem odmlodszisz, odmladza tez bardzo dobrze mezoterapia np. Tyle że moje maluszki maja jedno łożysko - ciąża jednokosmówkowa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cóż, przekonam się we wtorek [link widoczny dla zalogowanych] Zalety żelu:
Ostrożnie z delikatnymi tkaninami! Pink Floyd Comfortably Numb Kremy? Ponczoszanka - Miło wreszcie zobaczyć jakiś naprawdę optymistyczny pościk na tym forum Ja już się trzymam ok. Zdezoriętowanych zapraszm na mój adres mail. [link widoczny dla zalogowanych]
przecież nie pisałam o jej brzuchu tylko o biodrach i nogach, a tych bluzka nie zasłaniała przeczytalam topik od samego poczatku, wiele osob pisze ze Polki sa latwe, ale pisza to dlatego zeby pokazac Turkow w zlym swietle...nie rozumiem, Polki maja taka opinie bo tak duzo z nich poza granicami kraju sie zachowuje...wiec czego sie dziwic...to ze mamy taka opinie za granica to tylko i wylacznie 'nasza zasluga mile Panie, nie zadfnej innej nacji...chyba trzeba zaczac sie troche bardziej szanowac...nie mam na mysli obcowanie tylko ze swoimi - ale danie sobie szans na wiecej anizeli wskakiwanie komus do lozka za kawe - smutne, niestety jak prawdziwe... Ja rowniez nie nosze spodenek i spodnic. ... nie zastanawiaj sie czas ucieka do lata juz duzo nie zostalo a jak masz okazje to sprawdz na miejscu czy Ci spasuje ja nie miałam tyle czasu jak inni, by z innymi pogadać, o tym jak wyglada aparat i wogole dowiedziałam sie noc przed operacja jak juz lezałam na łozku, nie wiedziałam nic, tylko tyle co przyszła specjalistka i pokazała mi zdjecie przykładowego aparatu, ja nie raz widziałam taki aparat ale z daleka wiec wiesz,.. Bo ja nie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Miałem juz dwa razy robioną operację ale to nic nie pomogło gdyz znowu zaczal mi wrastac.
[link widoczny dla zalogowanych]
Maslo archaidowe najbardziej dostepne na rynku maslo orzechowe czyli Peanut Butter zawiera okolo 50% tluszczu czyli sie nie bardzo nadaje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Sprawdz teraz [link widoczny dla zalogowanych] Czesc dziewczyny
A część tłuszczu i białka z czasem powoli będę zastępować większą ilością warzyw, później owoców. Przeczytałam w waszych listach ze gynalgin może uczulac ale ja mam wrażenie że najgorzej jest po polseptolu. Kiedys lepiej sobie z tym radzilam. Cos takiego jak kilka zon jest nawet zabronione przez tureckie prawo. Kraków-ul.Długa 41-EXPANDER Pani Mari,Mari nie Maria,rewelacja-polecam.świetnie dobiera fryzurę(.www.fryzury.com.pl) ok.50 zł.,ale warto,bo masz spokój na 3-y miechy-powodzenia [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam Miałam jedno załamanie w międzyczasiev . Dodam jeszcze ze on wniosl te sprawe i on poniosl jej koszty, ja nie musialam. to juz trzeba wybierac co lepsze - bilans zrobic, jednak nie jestem przekonany stan w ktory wprowadza sie organizm w czasie tej diety to pryszcz przy np farmakologicznym leczeniu, jak juz wczesniej przeczytaliscie ktos porownal ten stan do stanu organizmu w czasie schorzen onkologicznych. Pati powiem cos jeszcze brak mi slow na pseudo fryzjerki piszace na tym forum poprostu od dłuższego czasu chce zgubić pare kilo i nie mogę myśle że jak teraz oczyściłam się ze wszelakiego świństwa będzie łatwiej.Oby.pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mniej więcej zapis brzmial wlasnie tak.
[link widoczny dla zalogowanych]
weszłam i rzuciła mi sie w oczy jakaś dziewczyna (chyba praktykantka) która rozczesywała jakiejś kobiecie warkoczyki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz jak pójdę to po prostu o to zapytam. [link widoczny dla zalogowanych] Na całe miasteczko mam dwie dobre kosmetyczki, może do którejś się wybiorę na makijaż próbny, ale czuję, że i tak kiepsko to wyjdzie
hej dziewczyny, ja czasami odczuwam klucia wlasnie w pochwie, w jajnikach i takie jakby pobolewania brzucha jak podczas okresu. Bo im bardziej będziemy ochraniać te rany, tym organizm zrobi się mniej odporny, bo w końcu zmyje się ta powłoka antybakteryjna. zalezy kto co lubi , jak ktos bardzo lubi i nie może zyc bez chleba .. I udało się! Jestem całkowicie świadoma, że to z mojej winy, ale ból pleców stał się już nieznośny. [link widoczny dla zalogowanych]
dziękuje za udzielone odpowiedzi Witaj ULLA ja jeszcze nie śpię Oczywiście za pieniądze ajentów i to nie o poprawę sytuacji ajentów tylko o swoje długi, które mieli nadzieję że im żabka umorzy. No zamierzam tam pracowac przez najbliższy rok, wszystko mam już poustawiane i wygląda na to że zamieszkam tam właśnie. Z tego wszystkiego zachorowałam na depresjęi jestem w psychicznym dołku, nie wiem, co robić... czy ja moge zajsc w ciaze??? Są cale serie do różnych potrzeb.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam je takie jakby ich wcale nie bylo dopiero jak pomaluje jest w miare, a ja bym chciala miec takie usta bez malowania jak ma Lima.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko, że jest ograniczenie co do ilości ściągania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jednakże prawde mówiąc to czuje sie troche osłabiona, i kręci mi się w głowie troszeczkę (może to przez to że jechałam busem 40km na ostatnim siedzeniu i trochę mnie wytrzęsło [link widoczny dla zalogowanych] przez znieczulenie NIC nie bedziecie czuc, ale jak znieczulenie pusci, to bedziecie miec poharatany pysk, co STRASZNIE utrudni zycie.
Czy sa jakies prywatne wizyty??? moga byc proste ale dzwony always forever Jestem juz po operacji.w środe bedzie dwa tygodnie. no więc tak, próba lasera 100zeta, poźniej każdy zabieg 250zeta z tym, że trzeba je kilka razy powtarzać, nie częściej jak co 28 dni z wiadomych względów a dla niedoinformowanych odbudowa naskórka wiec zaczynam upychać w swnike kasiorkę No faktycznie pusta, ja tak nie miałam ale myślę, że skoro boki masz bardzo twarde to wytrzyma. [link widoczny dla zalogowanych]
Jestesmy ZAWSZE KOBIETAMI... Ubieraj sie cieplutko w takim razie bo przy nizszych temperaturach na glodowce jest zimno. pomóżcie, proszę jest na to jakis sposób, może jakies herbatki albo domowe sposoby? hehehe. oczywiście pełen profesjonalizm. ja mam zamiar przekluc sobie pepek ale mam niezlego cykora! Witam Was....tak sobie czytam i czytam i czytam i sama nie wiem co mam myśleć?!?!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
7 minut trwała całość obcinania.
PostWysany: Nie 5:20, 06 Kwi 2014
Juukla
prawdziwy kandydat na gluta

 
Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 747
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland





Hej wszystkim
[link widoczny dla zalogowanych]
Codzienne SUSZENIE włosów kręconych to zły pomysł.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I też oto cudowna Fryzjerka zafarbowała mi włosy, weszedł niby bląd rudy kolor, tłumaczyła mi że nie moge uzywać rozjaśniacza, tylko poki co farbę. [link widoczny dla zalogowanych] traktuję posiłki tak na chłodno, mechanicznie, nie myślę o przyjemności, jem co mogę i koniec.
jestem mężatka jak wychodziłam za maz to wazyłam duzo wiecej i mojemu to nie przeszkadzało. Witajcie. wam rytuał i regenerecję BIOLAGE. Pan doktor pracuje z mikroskopem więc jestem pewna ,że ząb będzie dobrze oczyszczony . 1200zl,efekt bardzo ladny ,ale bardzo krotki ,do pol roku ,ale niestety najladniejszy efekt w pierwszych 10 tyg. [link widoczny dla zalogowanych]
potem dlugo utrzymywalam wage a to dlatego ze sie pilnowalam. ;-DDD Dosyć mam udawania,że wszystko jest w porządku,izolowania dziecka od ojca-pijaka,wstydu! sweet heart ja Ci pomogę otóż to, znam cały swój przebieg ciąży, gdyż akurat byłam na częstych wizytach w miesiącu do którego doszło do zapłodnienia nie wiedząc o tym, ale miałam tam problemy więc chodziłam i lekarz robił mi za każdym razem usg. Zapraszam i pozdrawiam Ania ;] nie wiem czy to znaczy, że powoli sie goi, czy zrobiło się gorzej...?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po przebiciu mnie bolało ..
[link widoczny dla zalogowanych]
ja dostalam gynalgin na nadzerke.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wydaje mi sie ze dolna warge zrobil mi troszke za duza, ale mysle, ze koncowy efekt zobacze za kilka dni, bo zawsze tak mialam, ze do 5-7 dni jeszcze sie zmnienialy. [link widoczny dla zalogowanych] W panstwowym szpitalu po cc lezysz i nie mozesz sie ruszac po znieczuleniu,a tu odwrotnie.Co chwile przychodza pytaja czy cos trzeba i wogle.Mam prownanie miedzy panstwowym szpitalem a prywatna klinika i zdania nie zmienie.Nigdy wiecej rodzenia w panstwowym szpitalu.
a po tych 2 tygodniach w Hiszpani wróce z wagą 52 mam nadzieje aaa i mam 160 ;d nadwagi nie mam ale chce schudnac juz i tak schudłam bo wazyłam UWAGA 69 KG !!!! serdecznie Był to jedyny fryzjer w Krakowie. Jaki początek roku , taki cały rok będzie! a wiecie co mi pomogło ?? [link widoczny dla zalogowanych]
, obserwujcie nasz profil, do zobaczenia na Scenie !! Poznałam kogoś za granicą, jesteśmy 3 lata razem i jest tak sobie. a do mani Za dekoloryzację, baleyage, regenerację i strzyżenie zapłaciłam na półdługich włosach ... ja po 9 dniu(kurde wczoraj sie tak zle czula ze nie zrobilam ale podobno 1 dzien mozna odpuscic)i i kicha...nie widze efektow..moze mam za duzy...ten brzuchol.juz sobie nawet myslalam ze bede je 2 razy dziennie robic rano i wieczorem...czyli 12 weidera...no ale nie wiem czy to dobry pomysl Chorobe smiertelna. Oktavko, dużo nie wiem na temat cc, tylko tyle ile mi w skrócie opowiedziały koleżanki, a przy takich zdarzeniach detale zazwyczaj umykają.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

im bardziej je sie w szczegolnosci przetworzone jedzonko tym bardziej traci sie sily np na wytwarzanie enzymow walczenie z samym soba przy zlym laczeniu produktow.Jedno zakloca drugie.I nie dziwota ze nie ma sily.A w glodowce jest usuwanie zbednych substancjii.I jak kraza po ciele to jest bardzo zle.Czlowiek.zle sie czuje.Ja wydawalo mi sie ze juz tak sie oczyscilam ze bardziej sie nie da
[link widoczny dla zalogowanych]
zjadłam coś nie planowanego to juz później zła na siebie jadłam dalej ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poza tym czym bym miała sobie szkodzić?... [link widoczny dla zalogowanych] Jak wypije też zajmuje mu to 3 min?
czytac ci sie nie chce? ja to bym nawet bala sie go zabic i pewnie zemdlalabym gdyby byl na mnie aż się wytrzymac nie da dajcie jakis odswierzacz bo smierdzi mi tu tymi Nikolami czy srolami ;d ja mam na imię Beatrycze ... Karierę muzyczną rozpoczynał w boysbandzie Hi Street. ...ach!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Oj tak, tabletki u mnie spowodowały wzrost piersi. Razem mieszkaja z 2 lata, bo zanim go poznala mieszkala tam juz troche. Od jutra rozpoczynam poranne ćwiczenia- być może będa bardziej skuteczne od tych wieczornych... pozdrawiam Lęk i bezsenność) zaczerpnięte zwww.drbach.pl niech sie nauczy jak Cie ma traktowac. Pozdrawiam serdecznie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

KROK 1
[link widoczny dla zalogowanych]
4 Okupnik Profesjonalne wykonanie na markowych produktach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
WZW typu B w naszym przypadku, a było to w 2010r.
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam i piszcie jak tam wasza walka [link widoczny dla zalogowanych] to podobno faceci tyją po ślubie
moja mama poszła raz na solarium i tak z d**y zapytala w tym salonie jakie metody depilacji stosują itd, i tak oto odkryłysmy Epilfree - polega to na tym ze najpierw sie woskuje albo cukruje, potem smaruje preparatem który rozszerza mieszki włosowe a potem wlasnie tym specyfikiem z enzymami które wyłuszczają ten mieszek. 80' Dobra stylistka musi miec pewne doświadczenie i zdolnosci manualne , niektóre dziewczyny myslą ze po kursie w firmie krzak juz wiedzą wszystko. Mi pierwszy raz robiła koleżanka więc ceny nie znam (ale zbliżona do akrylu i żelu)a teraz sama kupiłam sobie zestaw do robienia (90zł)i uzupełniam.zestaw starcza na ok 4-5 m-cy więc i tak wychodzi tanio. witam-od 3 tyg.ortopeda leczy mnie na zespół bolesnego barku-silny ból od barku.szyji,karku.łopatki oraz ręki i mięsni nad piersią.Od przedwczoraj drętwieje mi szyja,kark oraz palce-kciuk oraz wskazujący.Ból nie do zniesienia.ile mozna jesc ketolalu-poradzcie jakie badania przeprowadzic,bo miałam tylko rtg barku i nic nie wykazało.POZDRAWIAM [link widoczny dla zalogowanych]
KlaudioD test wykonaj najlepiej w dzień spodziewanej miesiączki, wcześniej wykonany może wyjść negatywny, mimo tego, że byłabyś w ciąży. ja jakoś nie moge dostrzec chyba ze przez niesamowity ból przy otwieraniu ust!! luku! Pozdrawiam po tym seansie.. Co porabialyscie? mam pytanie jak wyglada sytuacja salonów kosmetycznych dla kobiet i mężczyzn !( polskich salonów ) w torino, mediolan , verona, czy jest ich duzo, a moze wrecz przeciwnie, czy polki i wloszki wolą chodzic do włoskich salonów?
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie w domu czasem pojawiają się właśnie takie duże, czarne, no przerażające.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
śliczne, gęste włosy i nic więcej
Forum Stowarzyszenia kolorowych glutw Strona Gwna -> Witamy - czyli tu zajrzyj najpierw
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin